Blog Layout 1

List of posts in Blog layout 2

Ramazan Erkan – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Listening, Reading, Writing)

Hamit Hoca öncelikle söyledikleriyle beni rahatlattı ve olumsuz düşüncelerden kurtardı.  Kurs süresince de gerek teknik gerekse stratejik olarak beni sınava hazırladı. Ne zaman başım olumsuz düşüncelerle dertte olsa sınavı geçeceğimi söyleyerek motive etti.

Read More

Ahmet Efe Ekici – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Writing)

Hamit Hoca'nın her hafta ödevleri düzenli kontrol etmesi ve hali hazırda verilmiş bir ödev olması sizi motive eden ve aslında bir çeşit mezun hayatı yaşadığınız dönemde çalışmanızı düzene sokan bir şey.

Read More

Ahmet Efe Ekici – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Writing)

Hamit Hoca'nın her hafta ödevleri düzenli kontrol etmesi ve hali hazırda verilmiş bir ödev olması sizi motive eden ve aslında bir çeşit mezun hayatı yaşadığınız dönemde çalışmanızı düzene sokan bir şey.

Read More

Reyhan Butel – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Reading)

Hamit Hoca’dan ders alıp sınavı geçememek kesinlikle kişisel bi durum.  Eğitim bittikten sonra sınava girerken özgüven hissediyosunuz. Derslere de evim uzak olmasına rağmen zevkle geliyodum.  Zaten zamanın nasıl geçtiğini anlamıyosunuz.  Hatta keşke daha uzun sürse bile diyebiliyosunuz.

Read More

Ahmet Berk Koşal – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Listening, Writing)

Bir insan 9 günde Writing yazmayı nasıl öğretebilir?  Olacak şey değil. Bu tamamiyle sizin öğretme beceriniz ve taktiklerinizle ilgili.  Sloganınızın hakkını veriyorsunuz hakkaten. “Proficiency sınavına son kez girmek ister misiniz?” Çok samimi söylüyorum sizden ders alıp eşşeklik etmeyen sınavı her türlü geçer.  Ben yalan konuşmam hocam biliyosunuz kaç aydır beraberiz açık sözlü birisiyim.

Read More

Melis Marangoz – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Listening, Reading, Writing)

Öğrenci dostu olması ve öğrencisini kendinden çok düşünmesi onu öne çıkaran bir özellik. Gerek ders anlatımı, gerek motive ediciliği ile de sınava tam olarak hazırlandım.

Read More

Melis Marangoz – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Listening, Reading, Writing)

Öğrenci dostu olması ve öğrencisini kendinden çok düşünmesi onu öne çıkaran bir özellik. Gerek ders anlatımı, gerek motive ediciliği ile de sınava tam olarak hazırlandım.

Read More

Ali Osman Toprak – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Writing)

Yani hani söz veriyor ya “dediğim her şeyi yaparsanız geçersiniz” diye, üstüne ben de garanti veriyorum bu adamın her dediğini yaparsanız yüzde yüz bir geçersiniz zaten. Keşke hayatıma daha önce girseydin Hamit Hocam :)

Read More

Büşra Nisa Yılmaz – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Listening, Reading, Writing)

Sonunda Hamit Hoca’yla tanıştım ve “derslere düzenli katılıp, dediklerimi yaparsan ekstra bir şey yapmana gerek kalmadan sınavı geçersin” cümlesiyle son bir umut başladım derslere. Kısacası, derslere düzenli katıldıktan ve Hamit Hoca’nın dediklerini yaptıktan sonra sadece remediallıktan kurtulmakla kalmayıp İngilizcenizin de gözle görülür şekilde ilerlediğini fark etmemek için hiçbir engel yok :)

Read More

Senanur Turan – Boğaziçi Üniversitesi Proficiency (Writing)

Eylül Prof'una çok az bi zaman kalmışken eğer söylediklerini birebir uygularsam Prof'u geçmem konusunda kendisinden çok emin konuşması beni kayıt olmaya ikna etti. Sadece on günde söylediklerini yapmama rağmen sürekli kafamda acaba bu çalışma yeterli olucak mı soruları dönüp dururken Hamit Hoca da her seferinde aynı kendinden eminlikle söylediklerimi yap geçiceksin dedi.

Read More
X